PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
"Dostawa i montaż foteli teatralnych
wraz z pracami towarzyszącymi w sali widowiskowej Teatru Maska w Rzeszowie".
1. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 30.06.2017 r. o godz. 11:15 w Teatrze Maska przy ul. Mickiewicza 13 w Rzeszowie.
2. Na wstępie, bezpośrednio przed otwarciem ofert podano nazwę zadania, ilość ofert (3) złożonych do upływu terminu składania (godz. 11:00) i odczytano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj.: 430 500 zł brutto.
3. Sekretarz Komisji otworzył oferty, odczytał nazwy i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz:
a) oferowane ceny;
b) terminy wykonania zamówienia – zgodnie z SIWZ
c) okresy gwarancji – zgodnie z SIWZ
d) warunki płatności zawarte w ofertach – zgodnie z SIWZ
NR | WYKONAWCA | CENA BRUTTO | OKRES GWARANCJI |
1. | „Findom Co” Sp. z o.o. 41-809 Zabrze | 280 000 zł | 6 lat |
2. | „KREO STYL LINDA MAZUR” 35-103 Rzeszów Ul. Hanasiewicza 22 | 298 978 zł | 6 lat |
3. | „CAVEA DESIGN” Sp. z o.o. 30-211 Kraków Ul. Piastowska 8d | 381 300 zł | 6 lat |
Teatr "Maska" w Rzeszowie, 35-064 Rzeszów, ul. Mickiewicza 13
© 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt: "Maska", implementacja: Zdzislowicz.pl - Strony WWW
Deklaracja dostępnościStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.